joi, 28 decembrie 2017

Neaua ce se lasă pe câmpurile-ntinse

Neaua ce se lasă pe câmpurile-ntinse
Cu lacrimi presărată, de cântece atinse,
Cu gândul iar mă duce la casa dintr-un sat,
Acolo unde-n doruri noi ne-am legănat.

E noapte și-i tristețe, cărarea e pustie

Și suflă vântul aprig și-atâta poezie
E-n fiecare clipă în care mi te-admir
Iubindu-mă în taină, tu, dulce trandafir.

Așteaptă-mă, tăcută, prin adieri de nea,

Privește zbor de păsări pe cer de catifea,
Îngăduie-mi sub licăr neasemuit de stele
Să îți destăinui sentimente, gândurile mele.

Adu și felinarul, hai, luminează-mi calea,

Alină-mi tu, o, lină, frământările, jalea,
Din margini de pădure zărescu-ți chipul blând
Și-naintez prin neauă, spre tine, lăcrimând.

Dan Lucian Corb 28 decembrie 2017

Volumul: Line cuvinte a dor

Un comentariu:

  1. Să-ți fie bine și să ai zile frumoase acum la sfârșit de an, visurile și speranțele tale să se concretizeze, să nu cunoști tristețea și viața să-ți ofere doar surprize și întâmplări frumoase pentru tine și suflet! FELICITARI!
    😊

    RăspundețiȘtergere