vineri, 9 iunie 2017

Și când mi-e dor de tine alintându-mă-n cuvinte

Și când mi-e dor de tine alintându-mă-n cuvinte
Cum să-mi exprim dorința care mă fascinează,
Cum să procedez să te păstrez în minte
În seara cea de mai în care inima vibrează?!

Și când mă uit la lună printre câțiva mesteceni
Cum să fac oare să nu-ți mai lăcrimez,
Cum să-mi imaginez că-n visul meu te legeni
În noaptea de argint în care te pictez?!

Și când pe-afară numai vântul freamătă a dor
Cum să trec singur pe sub sclipiri de stele,
Cum să notez pe-o frunză clasicul te ador
În melancolia cu păsări și frământări grele?!

Și când mi-e dor de tine alintându-mă-n cuvinte
Cum să-ți trimit din șoapte înc-o scrisoare,
Cum să reiau sărutul din aducerile-aminte
În dragostea în care suspinul tău mă doare?!

Dan Lucian Corb 9 iunie 2017
Volumul: Singur pe sub sclipiri de stele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu