luni, 12 iunie 2017

Cu tine la masă-n cafenea

Acum că e târziu și-n suflet e pustiu
În dimineața caldă mai ai bani de-o cafea?
Invită-mă sau lasă-mă în visul argintiu
Să cred că stau cu tine la masă-n cafenea.

Tu răsfoiești tăcută revista despre modă
Eu răsfoiesc ziarul la rubrica literară,
Mi-ești tare dragă, privindu-te, comodă
Mai ai la tine-n gânduri acorduri de chitară?

Dulcele tău surâs și-o atingere de mână
Într-un decor romantic, e tot ce mi-aș dori,
De pleci fără motiv mie ce-o să-mi rămână
Furtuna dintr-o vară ce mă va răscoli?!

Ascultă melodia ce în surdină plânge
Și strânge-mă în brațe, sărut de catifea,
Habar n-am de e vis, dar inima se frânge
De nu dansezi cu mine acum în cafenea!

Dan Lucian Corb 12 iunie 2017
Volumul: Poezie și cafea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu