miercuri, 15 februarie 2017

Tot te aștept, iubire

Tot te aștept, iubire, iubirea mea cea blândă
C-o privire doar, să mă topești, pe-o verandă,
În nopțile cu stele, miresme dulci de flori,
Să plâng de fericire cu lacrimi până-n zori.

Tot te aștept, iubire, iubirea mea din cărți

Să ne-mpletim surâsuri din lungile tristeți,
Căci numai lângă tine pot să cunosc și eu
Ce e împlinirea, din dorul mult prea greu.

Tot te aștept, iubire, iubirea mea de-o viață
Să-mi oferi unice clipe, așa, ca o actriță,
Pe-ntinsele câmpii, pe dealuri, cu pași lini
Cu mine să visezi, of, cu mine să suspini.

Tot te aștept, iubire, iubire-n în inimă ai loc

Cu versuri scrise-n taină să ne poarte noroc,
De-mi vei citi cândva, aceste simple rânduri
Să vii în calea mea și să m-alini în gânduri.

Tot te aștept, iubire, iubire-n zbor de cânt

Tot te aștept, iubire, cu doruri în cuvânt,
Tot te aștept, iubire, să-mi fii ziua, soare
Tot te aștept, iubire, noaptea, stea sclipitoare.

Dan Lucian Corb 15 februarie 2017

Volumul: Tot te aștept, iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu