joi, 16 februarie 2017

Când te-am văzut venind, zâmbind pe strada mea

Când te-am văzut venind, zâmbind pe strada mea
Ai alungat din mine-atunci, tristețea grea,
Doream să îmi redai mândria de a fi bărbat
Te-aș fi luat în brațe cu poezii sub cerul înstelat.

Șintr-o dată a-nceput să plouă ca-ntr-un vis
Așa simpatică, umbrela galbenă tu ai deschis
Și-n pași de dans te-ai depărtat ușor, ușor
Lăsându-mă topit în lacrima de dor, ce dor!

Te mai aștept să vii prin cartier, mă plimb
Dorindu-mi câteva cuvinte cu tine să le schimb,
Cu stilul tău definitiv, duios m-ai cucerit
Spune-mi tu, ce să fac, mă simt îndrăgostit!

Sărută-mi lacrima în noaptea asta de argint
Și-ngăduie-mi fie și-n vis o clipă să te-alint,
Singur, acum, într-o odaie pe clape de pian
Cânt și mi-e gândul, dragoste, la chipul tău diafan.

Dan Lucian Corb 16 februarie 2017
Volumul: Tot te aștept, iubire




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu