duminică, 1 ianuarie 2017

În ale mele gânduri te am așa duioasă

În ale mele gânduri te am așa duioasă
În ale mele lacrimi de dor te-mbrățișez,
Înșir cuvinte-n seri tăcut la o masă
Și-n nopțile de iarnă te visez, visez.

Tu să te simți iubită cu dalbe sentimente
Tu să îmi dai speranță și să mă prețuiești,
Tu să îmi fii aproape, vin cu complimente
De care literă cu literă ai să te-ndrăgostești.

Eu doar un simplu artist cu inimă de aur
Eu melodii romantice îți voi cânta la pian,
Eu ochii de ți-i văd din dragoste mă bucur
În câte vise sărutări pe chipul diafan.

În ale mele șoapte te chem din depărtări
În ale mele surâsuri am din lumina ta,
În ale mele clipe te invit prin cântări
Care sper să-ți înduioșeze, iubire, inima.

Dan Lucian Corb 1 ianuarie 2017
Volumul: Pentru atunci




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu