sâmbătă, 31 decembrie 2016

Vine trenul prin nămeți, vine șuierând

Vine trenul prin nămeți, vine șuierând
Eu în gară te aștept cu ochi lăcrimând,
Nu te-am mai văzut de-un an și ce dor îmi e
Să te strâng la pieptul meu, dulce dragoste.

Vine trenul prin nămeți, vine șuierând
Eu în gară te aștept cu ochi lăcrimând,
Cu chitara ca zăpada albă să îți cânt
Cu un trandafir albastru și al meu cuvânt.

Vine trenul prin nămeți, vine șuierând
Eu în gară te aștept cu ochi lăcrimând,
Iarna asta să îmi spui ce mult mă iubești
Să ne dăruim săruturi și dalbe povești.

Vine trenul prin nămeți, vine șuierând
Eu în gară te aștept cu ochi lăcrimând,
Tu cobori cu o valiză pe peronul nins
Și ne-mbrățișăm duios, dorul meu nestins.

Dan Lucian Corb 30 decembrie 2016
Volumul: Doruri albe de iarnă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu