duminică, 18 decembrie 2016

Te voi aștepta chiar lângă chioșcul de ziare

Supărarea din greșeala mea involuntară
Sper ca până-n zori cumva să-ți treacă,
O să-mi schimb desigur corzile la chitară
În speranța c-o să mă pupăcești oleacă.

Te voi aștepta chiar lângă chioșcul de ziare
De va ninge voi purta mănuși și un fular,
De ți-a trecut, în brațe să mă strângi tare
Dar s-avem grijă să n-alunecăm pe trotuar.

Dacă totul va fi bine te voi invita șoptit
La o cofetărie unde vom servi câte-o cafea,
De-ți va fi poftă de-un ecler e ca plătit
Eu voi lua un suc și-o bucățică de halva.

Vom spune câte-o glumă să ne amuzăm
Cu zâmbete pe buze așteptând sărutarea,
Și uite-așa vom încerca să ne redăm
Câte un like, să-nceapă iar comunicarea.

Dan Lucian Corb 18 decembrie 2016
Volumul: Poezie și cafea








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu