miercuri, 14 decembrie 2016

Te invit la o cafea printre fulgi de nea

Te invit la o cafea printre fulgi de nea
Doar noi doi pe o terasă-n zori de zi,
Îndulcindu-mă c-o sărutare de catifea
Eu citindu-ți de pe foi câteva poezii.

Iar în câțiva pași de dans să mă apropii
Dăruindu-mi doar câteva șoapte de-argint,
Cu al tău parfum suav să mă învălui
În duioase clipe de surâs și de alint.

Evident cu-n taxi te voi conduce la servici 
Sărutându-ți mâna, dulce domnișoară,
Privind adânc așa-n ai tăi ochi tainici
Tu directoarea mea, de dor și editură.

Până spre seară voi lucra la cartea nouă
Gândindu-mă la tine, personaj principal,
Te voi suna silențios cam pe la ora două
Să-ți citesc, inspirat, un pasaj sentimental.

Dan Lucian Corb 14 decembrie 2016
Volumul: Poezie și cafea






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu