vineri, 16 decembrie 2016

Și ninge-n noaptea asta și-n visul meu pășești

Și ninge-n noaptea asta și-n visul meu pășești
Pe-o muzică romantică duios mă-mbrățișezi,
De frumusețea ta cumplit mă-ndrăgostești
Îmi place-așa de mult cu mine să dansezi.

Te simt cum mă atingi cu mâini de catifea
Tresar la fiecare șoaptă pe care-o dăruiești,
Luna îmi bate-n geam și fulgii mari de nea
Iar melodia-i lină și tu îmi spui povești.

Și dintr-o dată nu știu de unde și nici cum
Petale roz de trandafiri plutesc peste cuvânt,
Mă simt învăluit de-l tău și-al lor parfum
Și-afară se aude doar șuierat de vânt.

Rămâi până în zori, ține-mă aproape lin
Ajută-mă să pun dialoguri în manuscris,
De vei pleca și pe cărări vei auzi suspin
Să știi că e al meu din cel mai frumos vis.

Dan Lucian Corb 16 decembrie 2016
Volumul: Pentru atunci






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu