joi, 1 decembrie 2016

Și-ascultăm visători un Radio, Blue Green

În seara asta ninge ca într-o poveste
Și numai vântul se aude șuierând,
Atâta freamăt de doruri între noi este...
Că mă trezesc în șoapte de-argint lăcrimând.

Eu te visez într-o căsuță mai retrasă
La marginea pădurii ce se lasă viscolită,
Vin lângă tine cu inima ce aprig mă apasă...
Să-ți văd ochii de prințesă îndrăgostită.

Tu stai la fereastră și admiri ninsoarea
Iar eu îți cânt duios la același vechi pian,
Și cu omăt se-acoperă toată cărarea...
Sunt așa fericit ca lângă mine să te am.

Din dragoste cu dragoste îți spun cuvinte
În line versuri ce mult, ce mult la tine țin,
Ne-mbrățișăm și bem câte un ceai fierbinte...
Și-ascultăm visători un Radio, Blue Green.

Dan Lucian Corb 1 decembrie 2016
Volumul: Pentru atunci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu