marți, 20 decembrie 2016

Iubita mea, am să-ți trimit scrisoare

Iubita mea, am să-ți trimit scrisoare
De sărbători când dorul este coralin,
O declarație de dragoste surprinzătoare
Alături de urări de bine, linu-i lin.

La mii de kilometri, gândurile mele
Să le primești cu drag așa cum se cuvine,
Iar noaptea dintre ani sub licăriri de stele
Să stai o clipă-n vis în brațe la mine.

De vei simți pe-al tău obraz un fulg de nea
Lasă-l să se topească-n lacrimă de dor,
Ascultă-mi dragoste cum plânge inima
Și-ngăduie-mi să-ți fiu cuvântul te ador.

Eu voi trece singurel pe-ntinsa câmpie
Cântând ceva duios sub razele de lună,
Apoi mă voi întoarce în aceeași poezie
În care noi, iubito, știi, suntem împreună.

Dan Lucian Corb 20 decembrie 2016
Carte 12 DLC Crăciun Fericit, omule drag!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu