marți, 20 decembrie 2016

În zori te-aștept la o cafea cu ciocolată

În zori te-aștept la o cafea cu ciocolată
Pân-ai să vii compun ceva instrumental...
Ți-aș face-o declarație să te simți flatată
Mi-e dor de tine, dor sentimental.

Ninge prin cartier, ninge mărunt și des
Trimite-mi un mesaj dacă ți-e greu...
Și imediat acrobatic în cale am să-ți ies
Să-ți fac cărare să te strâng la pieptul meu.

Până atunci privesc de la fereastra mare
Și cânt la clape de tine înduioșat...
Ce minunat s-asculți pianul în ninsoare
Gustând din ciocolata ce-așteaptă sărutat.

Iar vântul se aude venind și viscolind
Mă uit la poza ta de pe biroul crem...
În fa minor acum mi-s ochii lăcrimând
Mă las cuprins ușor de-al tău poem.

Dan Lucian Corb 20 decembrie 2016
Volumul: Poezie și cafea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu