luni, 26 decembrie 2016

În noaptea cu ninsoare pe străzile pustii

În noaptea cu ninsoare pe străzile pustii
Aș vrea să vii la mine cu cărți de poezii,
Să-mi aduci niște dulciuri, două portocale
Și să-mpletim surâsuri, a mele cu-ale tale.

De lacrima de dor s-o strecura-ntre noi
Vom înșira cuvinte din dragoste pe foi,
Cântece de iarnă vom asculta-n surdină
Și ne vom săruta duios cu sau fără rimă.

Așa că dacă ți se pare a fi interesantă
Invitația târzie oarecum dar elegantă,
Nu ezita să iei ce cărți ai la-ndemână
Și hai prin fulgi de nea, să fim împreună.

Mai am salată boeuf, e pusă-n frigider
Câte-un cappuccino să ne-ncălzim că-i ger,
Pân-ai să te decizi ce vrei să-mi dăruiești
Schimb poza de profil să mi te-ndrăgostești.

Dan Lucian Corb 26 decembrie 2016
Volumul: Doruri albe de iarnă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu