sâmbătă, 31 decembrie 2016

Hai s-aducem un gând plin de bunătate

Ninge-mă iubite, hai, ninge-mă cu sărutări
În serile-nstelate când decembrie e la sfârşit,
Înveleşte-mă cu ale tale calde îmbrăţişări
Să recităm o poezie anului nou care-a sosit.

Ninge-mă iubito, ninge-mă cu dezmierdări
Răsfoind un album cu dulcile-amintiri,
Să fredonăm o melodie din lungi așteptări
Să ne-alinăm lacrimile de dor din priviri.

Hai s-aducem un gând plin de bunătate
Cu respect pentru prieteni și prețuire,
S-avem încredere, speranță, loialitate
Doar așa putem năzui spre fericire.
                                                
Hai s-aducem bucurii în ale românilor case
Cu dragostea sensibilă ce stăruie-n cuvinte,
Urări de bine în rime alese și duioase
La mulți ani cu sănătate, Sărbători Fericite!

DLC
30 decembrie 2016




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu