joi, 29 decembrie 2016

Ce vei face cu șoaptele prinse-n ram?

Ce vei face cu cuvintele ce ți le-am scris
Le vei păstra cumva într-un manuscris,
Dar cu surâsurile noastre pictate în apus
Și cu tot ce din dragoste ne-am spus?

La primii zori când vei savura o cafea

Ce vei face de ți se va înduioșa inima,
Cine mă va strânge în brațe-n visul lin
Cine va înțelege mai bine al meu suspin?

Ziua când vei trece prin orașul nins

Și mă vei vedea pe un afiș neatins,
Îți vei lua bilet să vii la spectacolul meu
Să lăcrimezi ascultându-mă instantaneu?

Iar seara când dorul te va cuprinde

Cine hazliu sub mesteceni te va surprinde,
Iar noaptea când vei privi prin geam
Ce vei face cu șoaptele prinse-n ram?

Dan Lucian Corb 29 decembrie 2016

Volumul: Pentru atunci



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu