miercuri, 16 noiembrie 2016

Privind trandafirul de pe noptieră

În zori m-am trezit cu cântecul tău
pe buze
privind trandafirul de pe noptieră
m-am regăsit 
în brațele tale
și ce parfum...
am pregătit o cafea specială
pentru tine
cu două cuvinte lipite de ceașcă
mă mai iubești?...
mă uit prin fereastră
ninge blând,
dar cărarea-i pustie...
păstrează-mă
ca pe cea mai romantică poezie,
atunci când vei avea nevoie
de cele mai duioase sentimente
le vei găsi acolo
într-o inimă plânsă...
iar când fulgii de nea 
ți se vor topi în palme
să știi că sunt lacrimile mele de dor
așa că...
mai scrie-mi din când în când
în nostalgia ce tresare
la auzul șoaptelor tale de catifea
și...
hai la o cafea acum
ca-ntr-o clipă de iubire
în visul ce încă dăinuie.

Dan Lucian Corb 16 noiembrie 2016
Volumul: Poezie și cafea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu