luni, 28 noiembrie 2016

De-aș fi pirat pentru un sezon

De-aș fi pirat pentru un sezon
Te-aș fura într-o noapte senină,
Chiar de te-aș găsi-n combinezon
Tot ți-aș cânta ceva la pianină.

Pe corabia mea-n brațe te-aș duce
Te-aș privi până inima ți-aș câștiga,
Așteptând sărutarea-ți dulce, o, dulce
Și două luni cât pe mare-am naviga.

Seara pe punte legănați de valuri
Poate mi-ai citi poezii dintr-o carte,
Noaptea sub sclipiri de stele, visuri
În zori câte-o cafea privind departe.

Când am ajunge pe o insulă pustie
Ai sta cu mine sunt convins un an,
Ar fi cea mai interesantă chestie
Îndrăgostit de al tău chip, ce diafan.

Și ne-am întoarce cred iarăși acasă
Cu dragostea trăită-n suflete, duios,
Eu cu o stea tu cu o lacrimă frumoasă
Și ne-am iubi profund, mărinimos.

Dan Lucian Corb 28 noiembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu