joi, 29 septembrie 2016

Scrisoare iubirii

Dragă iubire
vino te rog și în sufletul meu
așa cum te aștept demult
tu știi
frumoasă, inteligentă, duioasă
vino iubire
așa cum mi te doresc dintotdeauna
specială, senzuală, unică
fă-mă fericit iubire
învață-mă să plâng de fericire
în brațele tale
să te am doar a mea
nu vreau să te împart nici măcar prin gesturi
să nu mă rănești niciodată
fiindcă nici nu eu nu o voi face
de ce spun asta
căci pân-acum amarnic m-am înșelat
când am avut încredere în vorbe
vino iubirea mea
îți promit că te voi păstra veșnic în sufletul meu
curată, unică, 
ție îți voi dărui inima ce acum e rănită, 
sentimentele cele mai frumoase, 
lacrimile cele mai cristaline, 
sufletul meu înduioșat de frumos
vino iubire
ajută-mă să mă ridic
dă-mi mâna ta să uit trecutul
că tare m-a îndurerat 
vino iubire
îți scriu cu lacrimi din tot sufletul
ce suspină adânc de atâta dor
am atâtea cuvinte 
ție vreau să ți le dăruiesc
învață-mă să trăiesc numai lângă tine.

Dan Lucian Corb 29 septembrie 2016

Volumul: Tipărind peste timp poezie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu