sâmbătă, 10 mai 2014

Declaraţie din dragoste 20

Dacă m-ai iubit cândva chiar şi o clipă, şi simt că m-ai iubit, vreau să ştii că acea clipă o voi păstra mereu în sufletul meu, chiar dacă va pluti pe un ocean din lacrimi, oarecum în derivă, va şti să se întoarcă acolo, pe ţărmul acelei iubiri, pure, neatinse, decât de visele noastre, de care dorul mă leagă şi mă leagănă pe armonii duioase, şi nu îţi cer nimic decât să-mi îngădui din când în când, aşa ca o ploaie de vară, să mă strecor în gândurile tale, doar să le simt dulcea mireasmă, fiindcă te-am iubit şi încă... iar când soarele va răsări, şi chipul tău luminos va surâde pe un câmp cu flori, îngăduie-mi doar să te ating ca un sărut, aidoma vântului de vară, o, blândă privire, ce mi-ai oferit cel mai frumos suspin.

Dan Lucian Corb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu