marți, 31 decembrie 2013

Ora exactă sentimentală Un An Nou Fericit



Azi, la Ora exactă sentimentală, doresc să vă mulţumesc din suflet, prieteni dragi, vouă, tuturor celor care anul acesta aţi intrat pe Blogul meu, răsfoind pagini cu parfum sentimental, oferind cu generozitate like-uri şi distribuind ceea ce am postat pe Blog, doresc de asemenea să vă mulţumesc pentru faptul că mi-aţi fost aproape în proiectul: Program Special 4 luni Blog DLC, de la 1 septembrie 2013 - 1 ianuarie 2014, acesta fiind un Cadou sentimental de la suflet la suflet, prin cele peste 35 000 de vizualizări la acest proiect, tot ceea ce pot să spun e că vă ador şi lăcrimez de fericire, de bucurie că am prieteni absolut minunaţi atât în ,,lista mea'', pe Facebook, desigur şi în Grupurile pe unde hoinăresc, artistic vorbind.
 Aşadar, vă doresc din suflet, cu toată dragostea, prieteni dragi de pe Facebook, Youtube, Blog DLC, Sentiment A, Parfumul clipei şi Paginile mele de scriitor şi muzician, vă doresc:
 Un An Nou Fericit, cu sănătate şi împliniri! Tot ce e mai bun!
Vă ador şi vă aştept mereu aici, pe danlucianblogspot.ro, fiindcă aici găsiţi:
 Ora exactă sentimentală!
 Vă îmbrăţişez şi vă sărut cu mult drag, cu preţuire şi prietenie,
 Un artist provincial
 Dan Lucian Corb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu