joi, 21 noiembrie 2013

Saveta Poeta Mi s-o umflat măsaua

Bună sara... Io-s Saveta Poeta... şi unii ar spune: şi ce dacă?
Noa dară... Musai şi vă spui că aşea durere dă dinţi am răbdat dă numa' numa'... Că are dreptate vecinu, că mi-o tăt zîs şi nu mai umblu telelea, când bate vântu', fără ceva pă urechi...ori în urechi... Şi m-o prins curentu', mărgând pă deal, că îmi place şi mă plimb, că mă apucă inspiraţia, uneori şi transpiraţia, mi-o luat antiperspirant o cum îi zâce, dân ăla ce te dai sub antebraţ o sub braţ, că s-o apropiat dân greşeală dă mine vecinu, într-o sară, şi nu ştia ce miros vine dă la subsuoară... noa dară...
 Ioai, bată-l focarea lui, că astă noapte, dă durere, pă pereţi nu m-am putut căţăra, da am ieşit în curte şi am băunat dă s-o spăriat vecinu', şi o ieşit cu puşca, strâgând:
-,,Taci, că trag!''
Nu ştiu cum, era şi fac ceva pă mine, şi am strâgat şi io:
-,, Nu trage,mă, că io-s!''
Bine că s-o liniştit, că face alergie la hoţi, şi îi păfugă cu puşca cea cu alice, dă apare vreunu'. Ioai ioai ioai, bine că n-o tras, că dă mă nimerea, pă undeva cu alicele, cred că bolunzeam...
 Apu' dieptu', o stat tătă noaptea lângă mine, am luat boabe, şi mi-o cântat aşea dă fain, zâc io, mi-o cântat dân frunză...
Amu' mi s-o umflat măsaua, adică exterioru', şi nu mă mai doare, numa oleacă, sper şi treacă iute, că am dă lucru. Tră şi merem după lemne la pădure că aci-i iarna. Noa dară... Io vă pupăcesc bine bine şi vă doresc o sară faină, aveţi grijă dă voi, amu' mai citiţi voi ceva poeziaoare d-a mele, pă Blog.
Cu drag, Saveta Poeta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu