joi, 28 noiembrie 2013

Clasicii veterinari G Amintiri din liceu Internatul era mic

Clasicii veterinari G Amintiri din liceu
Internatul era mic

Am avut un coleg care

Se tot scormonea în nas,
Ce-i drept, avea nasul mare,
Semăna c-un ananas.

Am avut un coleg care

Avea capul cam gol,
Şi-nainte de culcare
Făcea genoflexiuni pe hol.

Am avut un coleg care

nca noaptea pe ascuns,
L-apuca o poftă mare,
Savura totul uns.

Am avut un coleg care

Fila câte-o domnişoară,
Dintr-o pură întâmplare
A dat peste-o profesoară.

Am avut un coleg care

Era mai mult beat,
Vodca nu mai era tare
Şi dormea sub pat.

Am avut un coleg care

Dădea des cu ciocul,
Şi-ntr-o seară pe răcoare
I-am dat antidotul.

Am avut un coleg care

Se spăla cam rar,
Al său miros de picioare
Era un calvar.

Fiecare câte-un tic

Tic-tic-tic...
Internatul era mic
Mic, mic, mic.

Dan Lucian Corb 12 martie 2005

Clasa a IX a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu