sâmbătă, 26 octombrie 2013

Sentiment Aforisme Gabriela ND Dragoste-n cuvinte

Sentiment A Poezie şi Muzică pentru sufletul tău
Aforisme:

1. Să nu mă superi copile, pentru că o să mă faci
să plâng. Dar n-o să plâng pentru că tu m-ai supărat,
ci pentru că tu vei da socoteală cândva, pentru lacrimile
vărsate de mama ta.

2. Zâmbetul pe care-l vezi pe faţa mea, nu este
şi-n inima mea. Dar nu vreau să te întristez şi pe tine,
păstrez doar pentru mine tristeţea. Pentru că pe tine te
vreau fericit.

3. Dacă n-o să pot să mă bucur odată cu tine, să
fii sigur că voi suferi odată cu tine!

4. Vorbeşte-mi din când în când despre iubirea
noastră. Nu vreau să dea năvală uitarea peste ea!

5. Zadarnic ai adus un gram de zâmbet cuiva,
dacă apoi ai trântit peste el o tonă de tristeţe.

Gabriela Nenciu Drăghici
Aforisme
Cartea Sentiment A Dragoste-n cuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu