joi, 31 octombrie 2013

Saveta Poeta Ce m-aş duce la pădure...

Bună sara... Io-s Saveta Poeta...
Amu' îi musai şi vă dăruiesc o poezie de-a mea, că am intrat în melancolie... Pă deal, la noi, aşea peisaj fain dă toamnă îi, că... iuiuiui... fain dară... Şi io cum îs artistă, of,of, şi ce artistă... numa' bună dă apărut în revistă... măiiii... nu vă gândireţi la reviste deocheate, la reviste tip magazin... cu interviuri d-alea dă numa' şi te ungă când le citeşti... Ioa ioai... aşea mă dor spatele... cred c-am dormit dăscoperită... ce şi fac amu'... m-o prins şi pă mine romantismu'... noa dară... Ştiţi că vă iubesc mult, mult... vă pupăcesc dă numa' numa'... şi sper să vă placă poezioara mea şi musai a fi... şi luaţi şi voi cartea mea dă Poezii, când a apărea...Bine?... Noa bine dară... O sară faină... Vorovim... Pa, pa...

 Ce m-aş duce la pădure...

Ce m-aş duce la pădure...
Până la izvor,
Da' mă tem şi nu mă fure
Tare vânător.

Că vecinu' meu cu puşca
Tă' cam încărcată,
Mi-o promis că-mi umple cuşca
Cu iepuri, odată.

Io m-aş duce la plimbare
Până-n poieniţă,
Da' dă vine-on zmău călare
Şi-mi cere-o guriţă?!...

N-am cu cine-s sângurică,
Pot io tăt visa,
Pân' pădure mi-i cam frică,
Nu?!... Ce pana mea!...

Text: Saveta Poeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu