joi, 24 octombrie 2013

Saveta Poeta Tuşa Baba Clanţa Şi dă-i mai trage tu o minciună

Bună sara... Io-s Saveta Poeta...
 Am fost la Tuşa Baba Clanţa, care vă transmite salutări şi vă oferă un cântec compus chiară dă ea... Am stat cu ea la poveşti, fără să bârfim, am mâncat nişte laşte, clătite cu scoacă şi stafide, ioai da bune-or fost, am băut lapte dă vacă, proaspăt, o muls ea vaca, mi-o pus şi mie 2 litri, mai beau şi io, câte-o cană şi iaca, amu-s pă net, şi vă pupăcesc pă voi, că-mi place mult şi vorovim, numa c-amu' îs cam obosâtă, aştept mesaje dă la voi, aici la Comentarii, vă doresc o seară plăcută şi fiţi cuminţi... Cu un click aici, ascultăm cântecul lălăit dă Baba Clanţa...Şi dă-i mai trage tu o minciună...
http://www.youtube.com/watch?v=Xa6aZl2Qwpk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu