miercuri, 23 octombrie 2013

Lacrima iubirii Tristeţi sfâşietoare Sclipirea surâsului tău

Lacrima iubirii
Sclipirea surâsului tău


Sclipirea surâsului tău m-a atins
Iubire în sufletul meu ai aprins, 
Eşti pentru mine o gingaşă floare
Şi vei rămâne nemuritoare.

Sclipirea surâsului tău m-a atins
Iubire în sufletul meu ai aprins, 
Eşti pentru mine esenţa de-a fi
Şi vei rămâne în centrul inimii.

Sclipirea surâsului tău m-a atins
Iubire în sufletul meu ai aprins, 
Eşti pentru mine un întreg univers
Şi vei rămâne în acest vers.

Sclipirea surâsului tău m-a atins
Iubire în sufletul meu ai aprins, 
Eşti pentru mine un cântec lin
Şi vei rămâne, în doruri te ţin.

Dan Lucian Corb 25.12.1986

Lacrima iubirii

2 comentarii:

  1. ,,Mulţumesc din suflet pentru aceste minunate versuri, care mi-au amintit de dulcele fior al primei iubiri din liceu. Sclipirea acelui surâs, mi-a rămas şi mie în suflet ca un cântec lin plin de dor.''
    Crenguţa Chiriac

    RăspundețiȘtergere
  2. ,,Foarte frumos, mulţumesc pentru deosebitele versuri ce mi-au ajus la suflet.''
    Maria Pelineagră

    RăspundețiȘtergere