vineri, 23 august 2013

2 ani pe Blogul meu Versuri

2 ani pe Blogul meu           
Am scris şi am postat
Cu dragoste mereu
Surâs dar şi oftat.    

În zori de zi cuvinte
Cu-aromă de cafea
Poate şi-un ceai fierbinte
Dar sigur dor de Ea.

Refren:
 Pe Blogul meu găseşti
Ora exactă sentimentală
De-l vezi te-ndrăgosteşti
Ca un copil de şcoală,

Citeşti Cugetarea zilei

Găseşti cântece, poezii
Simte parfumul clipei
În pagini DLC.

Blog pentru vise line 
Nopţi delicate cu stele
Special pentru tine
Cu stil în cuvintele mele.

2 ani pe Blogul meu
C-o lacrimă de dor
Vă ador, DLC, eu
Mulţumesc tuturor.

Refren:
 Pe Blogul meu găseşti
Ora exactă sentimentală
De-l vezi te-ndrăgosteşti
Ca un copil de şcoală,

Citeşti Cugetarea zilei

Găseşti cântece, poezii
Simte parfumul clipei
În pagini DLC.

Versuri, Muzică şi Interpretare:Dan Lucian Corb
                            


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu