luni, 6 februarie 2012

~Simple ganduri~

221.~C-un duios sarut~


Acum pentru mine si fulgii de nea se topesc in lacrimi.Totul ma doare si-n trup si in suflet.C-un duios sarut m-as vindeca.  ~DLC~


222.~Cred in magicul 22~


Cred in magicul 22.Cred in destinul 22.Cred in armonia deplina a sufletelor.Cred in acea iubire pana la lacrimi de fericire.  ~DLC~


223.~Iubire nesfarsita~


Cred ca un om poate iubi pana dincolo de stele,o data in viata.Iubire nesfarsita.  ~DLC~


224.~Fericire in suflet~


Mi-ai adus atata fericire in suflet.De ce mi-o iei acum?Sau mi-o lasi?Si tu,pleci sau ramai?Se-aude o struna de vioara.E sufletul tau ce plange.  ~DLC~


225.~Iubeste-mi sufletul~


De acord.Iubeste-mi sufletul.Caci sufletul e etern.  ~DLC~


~Dan Lucian Corb~6 februarie 2012 Alesd~
~Simple ganduri~Aforisme O mie~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu