vineri, 3 februarie 2012

~Declaratie din dragoste~10

Iti spun "Buna seara",iubita mea...acum cand stiu ca te gandesti si tu la mine,dorindu-ma aproape, asa cum si eu te doresc.Vad prin fereastra cum ninge cu fulgi mici,jucausi in vantul aspru de iarna.Strada e acoperita de zapada si pomii au ramurile impodobite cu nea.Si ninge...Si inima mea bate in ritmul dragostei ce ma invaluie cu sentimentele-i sale.E asa de placut cand iubesti !!Chiar acum suspin de al tau dor si-as vrea asa de mult sa iti aud glasul duios,ce ma fascineaza de fiecare data,induiosandu-ma.Mi-e dor...o lacrima trece prin sufletul meu,si clipele trec asteptand.Si astept oricat va fi nevoie sa fim impreuna,fiindca am cea mai mare incredere in tine,stiu ca nu ma vei rani niciodata,tu stii pretui dragostea mea si de aceea tie ti-o ofer alaturi de cele mai sincere cuvinte ce le pot insira pe foi albe ca neaua.Lacrimez,suspin si astept...


~Dan Lucian Corb~3 februarie 2012 Alesd~
~Declaratie din dragoste~10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu