marți, 7 februarie 2012

~Chiar daca ma vei parasi candva~

Muzica,Versuri si Interpretare : Dan Lucian Corb


1.Azi sufletul meu plange
Si inima se frange
Pe drumul vietii mele
Adun lacrimi din stele,
Sunt simplu calator
Si tu esti al meu dor
Mereu te voi iubi
Ca-n prima zi.


REFREN: Chiar daca ma vei parasi candva
                   Tu,visele nu mi le poti lua
                    Sperantele,surasuri de argint
                      Si lacrimile ce-n suflet le simt,
                   Oricand ma vei chema,eu am sa vin
                    Doar pentru tine,floare de malin
                      Ce-n al meu suflet lasi adanc parfum
                        Ramai cu mine pe al vietii drum...
   Ramai...oooo...te rog,ramai...{Solo vioara}


2.Esti totul pentru mine
Esenta de a fi
Atata dor e-n mine
Mi-esti soarele din zi,
Un sunet de vioara
Se-aude-n departari
Frumoasa mea domnisoara
Am lacrimi in chemari.


REFREN: Chiar daca ma vei parasi candva
                   Tu,visele nu mi le poti lua
                     Sperantele,surasuri de argint
                      Si lacrimile ce-n suflet le simt,
                   Oricand ma vei chema,eu am sa vin
                   Doar pentru tine,floare de malin
                     Ce-n al meu suflet lasi adanc parfum
                       Ramai cu mine pe al vietii drum.
  Ramai...oooo...te rog,ramai...{solo vioara}


REFREN :................................... .


~Dan Lucian Corb~6,7 februarie 2012 Alesd~
~Cantec de pe primul meu CD~Vis de smarald~Imi place stilul tau~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu