luni, 30 ianuarie 2012

~Declaratie din dragoste~5

In seara linistita de iarna,cand prin oras misuna tacerea,ma uit cu nostalgie pe fereastra,asteptand fulgii de nea sa se astearna pe pamantul inghetat,ca un covor alb,pufos.Si dintr-o data,gandu-mi zboara undeva,departe,la fata mea dulce din povesti,care sunt sigur ca acum rasfoieste o carte,o cuprind in privirile mele albastre,ii ating usor obrajii gingasi si-i  sarut ochii limpezi,mangaindu-i parul auriu,impletit in codite,cu parfum de mere verzi,soptindu-i ... soptindu-i ,,ce mult te doresc "... si ea,suava,imi framanta buzele,indragostindu-ma splendid si ma strange in brate,suspinand de al meu dor si ramanem asa...cateva clipe,o,dulce vis ! Incepe sa ninga !! Ca-n povesti !!!


~DLC~30 ianuarie 2012 Alesd~
~Declaratie din dragoste~5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu