luni, 30 ianuarie 2012

Am un neam si-o tara draga...~CD Etno~DLC~

Lung îi drumu' și-i bătut ~
Lung îi drumu' și-i bătut ~ 
Da' nu-i bătut de vânt și ploi
Nici de turmele de oi,
Nici de turmele de oi.


Îi batut de doruri grele ~
De lacrima inimii mele ~
Of, căci nici banii nici averea
Nu-mi pot alina durerea,
Nu-mi pot alina durerea.


Frunză, frunzuță de fragă ~
Am un neam și-o țară dragă ~
M-aș întoarce de-aș putea
Cântă-mi pui de turturea,
Cântă ca în țara mea.


Pe drumu' străinătății ~
Mi-or mers anii tinereții ~
Numai eu știu ce-am răbdat
Cât am plâns și-am suspinat,
Cât am plâns și-am suspinat.


Of, of măicuța mea ~
Tare dor îmi e de ea ~
Parc-o aud cum îmi doinește
Și-o văd cum mă îngrijește,
Și-o văd cum mă îngrijește.


Vinde-aș tot și aș veni ~
Vinde-aș tot și aș veni ~
Pe pământul meu iubit
Cât oi avea de trăit,
Cât oi avea de trăit.


~ Muzica, Versuri si Interpretare ~ Dan Lucian Corb ~ 2 martie 2011 CD ETNO ~ DLC ~

Un comentariu:

  1. Cu drag tuturor prietenilor din tara si din strainatate,un cantec ce va aparea in curand pe CD ETNO...

    RăspundețiȘtergere