duminică, 15 ianuarie 2012

Adorm si ma trezesc cu tine-n gand

Adorm si ma trezesc cu tine-n gand
In armonii de vis si doruri line,
Si sufletul ce mi-l simt lacrimand
E doar al tau,si tot e pentru tine.


In fiecare clipa sentimente vin
Imensa mea iubire ce imi esti,
Frumoasa floare alba de malin
O, dragoste asa ca in povesti.


Cu ochii tai misteriosi si verzi
Cand ma privesti,eu ma topesc,
Si-ai mei albastri iara de ii  vezi
Citesti pe cerul lor,dor,te iubesc.


Si cand iti par o lacrima a fi
Sa stii ca-i dintr-un tainic gand,
Acela de a te-ntalni,avea,iubi
O vesnicie,vorbe frematand.




Noi,doua universuri de cuvinte
In doua doruri ce suspin-acum,
Pasim in visul senzual,cuminte
Adulmecand al dragostei parfum.


  Dan Lucian Corb 15 ianuarie 2012 Alesd


  Carte 3 DLC ~Dor Nestins~







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu