sâmbătă, 22 octombrie 2011

Doua lacrimi in paradis

Inca nici n-ai plecat si mi-e dor
Pana vii,o vesnicie-o sa-mi para,
Noptile toamnei pline de-amor
Langa tine le traiesc prima oara.




Tu-mi esti aroma iubirii depline
Imensa mea bucurie de-a fi,

Despartirea-i grea cu suspine
Eu ... niciodata nu voi rani.




Pastreaza-ma-n sufletul tau
Iubeste-ma-n taina,cum vrei,
Dar niciodata nu-ti para rau
Ramai lumina ochilor mei.




De-am fugi impreuna in zori,

Doua lacrimi in paradis,
Drum presarat cu petale de flori
Intr-o nuanta albastra de vis.




Inca nici n-ai plecat si mi-e dor
Pana vii o vesnicie-o sa-mi para,
In suflet ingaduie-mi sa-ti strecor
Iubirea ce-o traiesc prima oara.




        Dan Lucian Corb 


  Varianta a doua a acestei poezii...titlul volumului 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu